Z6_PPGAHG8001ES40Q54SV1NT0M07
Z7_PPGAHG8001VJ40Q54HELSQ3QQ2

Конкурс за Директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“

Дата на публикуване: 27.06.2024
Последна актуализация: 18.09.2024

Протокол № 4 за класиране на кандидатите

Протокол № 3 за оценяване резултатите от писмения етап

Съобщение до допуснатите кандидати

Протокол № 2

Протокол № 1 за допуснатите и недопуснатите кандидати

Обявление

Заповед


Длъжност, звено, административна структура:
•    Директор, Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Изисквана минимална степен на завършено образование:
•    Магистър, 
правни или технически науки
Допълнителни умения и квалификации:
•    Професионална област на образованието:
право или общо инженерство

Минимален професионален опит – 4 години  или
Минимален ранг – ІІІ младши ранг

 

Начин за провеждане на конкурса
•    Тест
•    Интервю
Място и срок за подаване на документи
•    Област Шумен, община Шумен, населено място Шумен
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
•    Документи за участие в конкурс се приемат в 10-дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и трябва да бъдат подадени лично от кандидата или чрез пълномощник в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Шумен, бул. “Славянски” № 30, в рамките на работния ден, а именно: от 8:00 ч. до 17.30 ч. Документите може да се подават по електронен път: oashumen@oblastshumen.government.bg.
Електронна поща: 
•    oashumen@oblastshumen.government.bg
Краен срок за подаване на документи:
•    08.07.2024 г. 17:30
Дата на публикуване на обявлението:
•    27.06.2024 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
•    www.shumenoblast.egov.bg
•    Информационното табло в сградата на Областна администрация Шумен, бул. “Славянски” №30.
________________________________________
Документи и образци за кандидатстване:
/Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник/

1. Заявление за участие в конкурс съгласно Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

2. Декларация, чл. 17, ал. 3, т. 1 НПКПМДС

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит