Z6_PPGAHG8009P880Q31C9LDB1863
	
                
		Z7_PPGAHG8009P880Q31C9LDB18M2
		
	
	
	
				 Web Content Viewer
				
 				Web Content Viewer
			
			
			
				Административно обслужване
                        Дата на публикуване:
                        21.09.2021         
                        Последна актуализация:                    
                        06.02.2024
                    
                    
                    
                        
                    
                    
                    Административно обслужване на областна администрация Шумен се осъществява при спазване на следните принципи:
- Равнопоставено отношение към всички потребители;
- Осигуряване на пълна информация за актовете, административните услуги и действията, издавани и/или извършвани при осъществяване на административното обслужване;
- Създаване и популяризиране на стандарти за качество на административното обслужване;
- Периодично проучване, измерване и управление на удовлетвореността на потребителите;
- Осигуряване на различни форми и начини за заявяване на административни услуги;
- Служебно събиране на информация и доказателствени средства;
- Осигуряване на различни начини на плащане на дължимите такси или цени на услугите по банков и/или електронен път, с платежна карта и/или в брой.
- Осигуряване на приемно време за гражданите и организациите.
- Осигуряване на връзка с потребителите в работно време чрез постоянна телефонна линия.

 
											