Web Content Viewer
Конкурс за Младши експерт в Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Списък за недопуснати кандидати
Протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати
Обявление
Длъжност, звено, административна структура:
-
Младши експерт
-
Специализирана администрация / Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Правоотношение:
-
Служебно
Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
-
Младши експерт в Дирекция АКРРДС на Областна администрация подпомага работата на Директор дирекция АКРРДС, като: подпомага осъществяването на контрол по изпълнение на задълженията, които произтичат от законите и от актовете на Президента на Република България и на Министерския съвет; изпълнява задачи и осъществява дейности за процедиране по Закона за устройство на територията, Закона за държавната собственост, Закона за водите и Закона за енергийната ефективност, както и други задачи, свързани с работата на дирекцията.
Изисквана минимална степен на завършено образование:
-
Професионален бакалавър
Ранг/Специфично наименование:
-
V младши
Минимален размер на основната заплата:
-
780 лв.
Начин за провеждане на конкурса
- Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
- Интервю
Място и срок за подаване на документи
- Област Шумен, община Шумен, населено място Шумен
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- Документи за участие в конкурс се приемат в 10-дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и трябва да бъдат подадени лично от кандидата или чрез пълномощник в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Шумен, бул. “Славянски” № 30, в рамките на работния ден, а именно: от 8:00 ч. до 17.30 ч. Документите може да се подават по електронен път: oashumen@oblastshumen.government.bg, като в този случай заявлението по т.3.1 и декларацията по т. 3.2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Електронна поща:
- oashumen@oblastshumen.government.bg
Краен срок за подаване на документи:
- 24.04.2023 г. 17:30
Ден на публикуване:
- 13.04.2023 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
- www.shumenoblast.egov.bg
- Информационното табло на партерния етаж в сградата на Областна администрация Шумен, бул. „Славянски“ № 30
Лице за контакт:
- Йорданка Кръстева
- 054/862785
Документи и образци за кандидатстване
Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник.
- Копие от документи за придобита професионално-квалификационна степен
- Копие от документи, удостоверяващо придобитата професионално-квалификационна степен.
- Декларация, чл. 17, ал. 3, т. 1 НПКПМДС
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)
- Заявление за участие в конкурс по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл
- Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл
Заявление по чл. 17, ал. 2.docx
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - при наличие на такива документи (не е задължително);